6 greșeli de web design care afectează optimizarea pentru motoarele de căutare

webdesign-seo

 

 

 

 

 

 

 

 

Un site este creat pentru vizitatori și pentru motoarele de căutare sau, mai bine spus pentru ca vizitatorii să-l găsească rapid în rezultatele motoarelor de căutare. De aceea, două caracteristici sunt esențiale: „frumusețea” și funcționalitatea. Niciuna dintre cele două caracteristici nu ar trebui sacrificată pentru ca site-ul să fie apreciat de vizitatori și de motoarele de căutare. Continuarea


Identificarea cuvintelor cheie: 3 tipuri de fraze cheie pe care ar trebui să le ai în vedere

cuvinte-cheie

Primul pas în orice demers de optimizare pentru motoarele de căutare, pe scurt SEO, este identificare cuvintelor cheie. De acest aspect depinde succesul ulterior al strategiei, măsurat în rezultate ca poziționarea în rezultatele motoarelor de căutare, vizite și, mai devreme sau mai Continuarea


Google avertizează asupra advertorialelor pentru obținerea de link-uri

practici-SEO

 

Plasarea de articole pe bloguri și site-uri de conținut cu scopul de a obține link-uri externe este, probabil, cea mai utilizată practică de SEO off-site. Conținutul „îmbracă frumos” link-urile într-un pachet care le oferă legitimitate, dar doar dacă îndeplinesc o condiție esențială, respectiv, articolul să fie unul cu valoare informativă dovedită. Continuarea


4 Strategii SEO pe care le poti aplica chiar acum pentru afacerea ta

strategii_seo

Atunci cand incepi o noua afacere sau iti doresti dezvoltarea constanta si continua a unei idei de afaceri pusa in aplicare de ceva timp, este important sa te axezi pe nevoile de promovare ale acesteia. Atunci cand faci eforturi sustinute in ceea ce priveste optimizarea website-ului tau in cadrul motoarelor de cautare, poti reusi sa aduci cresteri semnificative din punct de vedere financiar pentru afacerea ta. Continuarea


Google modifica lungimea titlurilor si a descrierilor

seo

Tot ceea ce stiam pana acum despre meta titluri si meta descrieri se modifica radical, dupa ce Google a decis sa schimbe discret regulile jocului. Recent, motorul de cautare a inceput sa afiseze titluri si descrieri mai lungi, lucru care ar fi putut trece neobservat daca specialistii in SEO nu ar fi dat alarma imediat. Se poate sa fie vorba doar de niste teste pe care le face Google, dar viitorul este destul de clar, respectiv paginile de rezultate ale motorului de cautare incearca sa-si creasca relevanta prin afisarea unor informatii cat mai cuprinzatoare relative la continutul de dupa link-urile listate. Continuarea


Viteza de incarcare a site-ului: este sau nu nu este importanta pentru Google?

seoelite_viteza_site

Probabil s-au scris deja mii de articole de sfaturi practice pentru SEO, iar din niciunul dintre aceste articole nu a lipsit viteza de incarcare a site-ului ca element cheie in pozitionarea sa in mult ravnitele 10 pozitii de pe prima pagina. În timp ce unele voci promovau viteza ca un criteriu primordial pentru obtinerea unei pozitii bune, altele erau mai rezervate, dar admiteau ca acest aspect este important. Continuarea


Extinderea afacerii la nivel international – Episodul 1: stabilirea domeniului

international

Combinatia dintre afaceri si internet poate sa deschida oportunitati interesante, mai ales pentru business-urile deschise catre aceste oportunitati. De ce este internetul un mediu atat de bun pentru dezvoltarea unei afaceri? Ei bine, in primul rand pentru ca elimina granitele fizice, elimina distantele. Furnizorul de produse sau servicii poate sa fie la mii de kilometri distanta de beneficiar, iar relatia lor sa mearga de minune. Nu este nevoie sa-si sufle in ceafa unul altuia zi de zi pentru ca relatia lor sa decurga „ca unsa”. Suna bine, nu-i asa? Tocmai de aceea ne-am gandit sa facem un mic serial in care sa tratam cateva puncte esentiale ale unei extinderi internationale a unei afaceri online locale. Continuarea


Common Search – noul motor de cautare open source care vrea un altfel de internet

common-search

Google domina din punctul de vedere al volumului cautarilor, dar monopolul este „intepat” de o serie de proiecte independente sau sub umbrelele altor companii care incearca sa preia cote de piata sau, mai mult, sa formeze un altfel de utilizator prin propunerea unei noi abordari in ceea ce priveste relevanta informativa a rezultatelor aparute in urma unei cautari. Continuarea


Google investigheaza un hacker polonez care fura trafic de pe alte site-uri

Printr-o postare pe blog, Seo RoundTable atrage atentia webmasterilor asupra unui hacker care incearca sa pacaleasca Google in ceea ce priveste pozitionarea site-ului in rezultatele motorului de cautare. Informatiile sunt preluate de pe versiunea poloneza a forumul Google Webmaster Help. Un utilizator al carui site a fost afectat de hacker-ul polonez a postat pe forum:

„Un hacker acceseaza un site (site A) si pune in iframe subpagini cu copiile paginilor de pe alte site-uri (site B). Persoanele care detin site-ul (site B) nu sunt atacate de hacker, ci acesta doar copiaza codul de pe site si il pune pe site-ul A. Problema este ca algoritmul Google considera, in majoritatea cazurilor, versiunea puna de hacker pe site-ul A ca fiind cea originala si, ca urmare, site-ul B dispare din rezultatele motorului de cautare. Chiar si dupa ce adresa site-ului A este stearsa din indexul Google, site-ul B nu revine in rezultatele motorului de cautare.

(…) Am dori ca cineva de la Google sa rezolve aceasta problema, deoarece situatia se inrautateste in fiecare zi si afecteaza multe site-uri. Suntem victime nevinovate ale unei probleme pe care o are algoritmul care citeste copia ca fiind originalul si care apoi elimina site-ul original din clasament.”

Michal Wicinski, care ocupa functia de Search Quality Strategist la Google a solicitat mai multe informatii de la utilizatorul care s-a confruntat cu aceasta problema „Dati-mi , va rog, unele URL-uri de pe site-ul dumneavoastra care considerati ca sunt afectate de aceasta problema. Pe baza acestora voi putea fie sa va ajut personal, fie sa pases problema colegilor mei ingineri.” Dupa ce a primit raspuns, Michal a apelat la ajutorul echipei pentru a remedia problema „echipa care este responsabila de aceasta parte a motorului de cautare lucreaza la rezolvarea acestei probleme”.