Seo Copywriting - Trucuri pentru a scrie continut de calitate in 2015

16 martie 2015

Continutul este un factor esential pentru motoarelor de cautare, iar cuvintele cheie sunt o componenta importanta in vederea obtinerii unei pozitionari bune. Cu toate acestea, utilizatorii se concentreaza atat de mult pe includerea cuvintelor cheie in fiecare descriere, articol sau text incat se pierde scopul initial, si anume acela de a oferi informatii valoroase cititorilor, rezultatul final fiind un text care nu are nici un inteles. Utilizarea unui numar foarte mare de cuvinte cheie afecteaza lizibilitatea textului si indeparteaza vizitatorii. Continutul site-ului tau trebuie sa fie usor de gasit, iar pentru a fi distribuit trebuie sa fie usor de citit, sa ofere o serie de informatii utile, dar in acelasi timp, sa contina un numar potrivit de cuvinte cheie care ajuta la obtinerea unei pozitionari bune in rezultatele motoarelor de cautare. Pentru a realiza continut de calitate trebuie sa iei in calcul mai multe aspecte:

1. Construieste titluri interesante 
Specialistii recomanda construirea titlului inainte de a te apuca de scrierea propriu-zisa a textului. Astfel, iti va fi mult mai usor sa iti concentrezi atentia pe structura textului si pe scopul acestuia. Cu toate acestea, multi prefera sa construiasca titlul dupa ce textul a fost creat. Atata timp cat titlul este clar, interesant si ii ofera cititorului suficiente informatii despre subiectul dezbatut, ordinea in care este realizat titlul, inainte sau dupa realizarea textului, este mai putin importanta.

2. Foloseste un numar potrivit de cuvinte cheie 
Cuvintele cheie pentru care isi doresti ca textul sa fie indexat de Google trebuie sa fie predominante, dar sa nu fie folosite de prea multe ori. Acestea trebuie sa reprezinte aproximaiv 1-2% din text, adica intr-un articol de 400 de cuvinte, cuvantul cheie principal trebuie sa fie mentionat de 4 pana la maxim 8 ori.

3. Utilizeaza corect categoriile
Atunci cand postezi pe blog-ul companiei asigura-te ca le oferi vizitatorilor o clasificare intuitiva a articolelor. Pentru a evita continutul duplicat, fiecare articol trebuie sa faca parte dintr-o singura categorie. Cu toate acestea, numarul categoriilor pentru o afacere de dimensiuni mici sau medii nu trebuie sa depaseasca 10-15 categorii.

4. Nu uita sa introduci butoane de distribuire in social media
Distriuirea continutului de pe site-ul tau este un element important pentru Google. Faptul ca fiecare buton de "share" adaugat pe site-ul tau afiseaza de cate ori a fost distribuit articolul resprectiv, te ajuta sa obtii increderea vizitatorilor si sa devii o autoritate in domeniul tau de activitate.

 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram