Importanta cuvintelor cheie intr-o campanie AdWords

10 martie 2015

O campanie Google AdWords reusita se bazeaza in mare parte pe identificarea cuvintelor cheie relevante. Atunci cand realizeaza o campanie AdWords, antreprenorii online au tendinta de a alege cuvinte cheie care li se par relevante, dar pe care potentialii clienti nu le cunosc.Cuvintele cheie bine alese contribuie la afisarea anuntului tau atunci cand un potential client cauta produsele sau serviciile tale. Odata stabilita lista cuvintelor cheie, acestea trebuie organizate pe categorii.

Pentru a crea o campanie Google AdWords de succes trebuie sa urmezi cativa pasi esentiali:
1. Sa te pui in locul potentialilor clienti
Pune-te in locul clientilor si al potentialilor clienti pentru a descoperi cuvintele cheie pe care acestia le utilizeaza atunci cand cauta un produs sau serviciu. Poti utiliza motorul de cautare Google, Google Trends, sau instrumentul Keyword Planner direct din contul tau Google AdWords pentru a identifica cele mai cautate cuvinte cheie in domeniul tau de activitate.

2. Foloseste cuvinte specifice
Cuvintele cheie compuse din unul sau doua cuvinte sunt prea generale, iar potentialii clienti care vor accesa anuntutl tau, nu vor obtine informatiile dorite. De exemplu, "rochie de seara sirena dantela" este o fraza specifica care va atrage potentialii clienti care doresc sa achizitioneze o rochie de seara din dantela, tip sirena. Utilizand doar "rochie de seara" vor aparea rochii de diferite forme, create din diferite materiale, ceea ce va indeparta clientii.

3. Utilizeaza corect optiunile de grupare a cuvintelor cheie oferite de AdWords: broad match, phrase match, exact match si negative match.
Broad match = cuvantcheie 
Anuntul tau va fi afisat de fiecare data cand un utilizator cauta un cuvant care contine cuvantul tau cheie. De asemenea, anuntul va aparea chiar si atunci cand o persoana cauta sinonime ale cuvantului cheie, forma de singular sau plural a acestuia.

Phrase match = "cuvantcheie"
Anuntul tau va aparea doar atunci cand o persoana cauta o farza care contine intreaga expresie cheie. De exemplu, alegi fraza cheie "bluza de dama gri" anuntul tau va aparea atunci cand un utilizator cauta "bluza de dama gri matase".

Exact match = [cuvantcheie]
Pentru a aparea anuntul tau, utilizatorul trebuie sa introduca in motorul de cautare exact cuvintul cheie stabilit de tine. De exemplu, "bluza de dama gri" va aparea doar atunci cand utilizatorul cauta "bluza de dama gri", fara nici un alt element in plus sau in minus. Astfel, anunturile tale vor fi foarte bine targetate, ceea ce inseamna ca anuntul tau va aparea doar atunci cand un utilizator cauta produse sau servicii relevante afacerii tale.

Negative match = -cuvantcheie
Negative match sa ajuta sa nu afisezi anuntul tau atunci cand un utilizator cauta cuvinte cheie irelevante afacerii tale.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram