Plugin-ul Google Analytics de la Yoast avea optiunea de adaugare a unei etichete de remarketing (remarketing tag), insa nu toti utilizatorii aveau acces la aceasta, fiind destul de greu de gasit. La sfarsitul saptamanii trecute, Yoast a facut public pe blog-ul companiei faptul ca aceasta optiune a fost introdusa in setarile plugin-ului.
Pentru a intelege de ce este atat de importanta aceasta schimbare, trebuie sa intelegi conceptul de remarketing. Remarketing-ul permite afisarea unor anunturi persoanelor care au accesat in trecut site-ul, atunci cand acestea viziteaza alte site-uri. De exemplu, un vizitator paraseste site-ul fara a cumpara un produs, dar a accesat unele produse inainte sa acceseze un alt site. Produsele pe care le-a vizionat pe site-ul tau, vor fi afisate sub forma de anunturi pe alte site-uri pe care le acceseaza.
Odata cu lansarea Google Analytics 5.4.3, Yoast atrage atentia utilizatorilor asupra faptului ca exista legi care vizeaza cofidentialitatea si utilizarea cookie-urilor. Acestea difera de la o zona la alta, de aceea este bine ca utilizatorii sa se informeze cu privire la legile valabile in zonele de unde provine publicul tinta.