In ultimul timp, din ce in ce mai multe persoane si-au dat seama ca felul in care functioneaza site-ul si cum este plasat in motoarele de cautare poate face diferenta daca afacerea lor va dura in timp sau nu. Astfel, fiecare persoana care detine un site isi doreste sa se afle pe primele pozitii in rezultatele motoarelor de cautare. In prezent exista peste 1 miliard de site-uri active in intreaga lume, ceea ce inseamna ca site-ul tau trebuie sa se diferentieze de celelalte pentru a ajunge pe o pozitie buna. Dar care sunt elementele care conduc la o astfel de pozitionare?
In primul rand trebuie sa alegi un nume de domeniu potrivit. Cel mai indicat este ca acesta sa contina cuvintele cheie prin care se caracterizeaza afacerea sau produsele tale. Este bine ca fiecare pagina in parte sa aiba un titlu relevant, compus de asemenea din cuvintele cheie. Desi pare usor sa alegi cuvintele cheie potrivite, gasirea acestora este un proces complex. Asigura-te ca lucrezi cu o firma specializata, care stie exact unde sa actioneze pentru a obtine rezultatele dorite. Este viitorul afacerii tale in joc, iar daca cei cu care colaborezi nu sunt profesionisti si fac greseli, intreaga firma are de suferit.
Un alt element care contribuie la obtinerea unei pozitionarii cat mai bune in rezultatele motoarelor de cautare este continutul. Este important sa oferi clientilor tai continut unic, interesant care sa contina cuvintele cheie prin care vrei sa fi gasit online. Continutul de calitate este important atat pentru tine, cat si pentru vizitatorii site-ului tau. Daca un vizitator gaseste o informatie utila si interesanta, este foarte probabil ca acesta sa o distribuie in cadrul retelelor de socializare, ceea ce reprezinta un plus in incercarea ta de a obtine o pozitionare buna pe internet. Ofera ocazia vizitatorilor sa te cunoasca atat intr-un mediu formal prin intermediul site-ului, cat si intr-un mediu informal prin intermediul paginilor tale din social media.
Pentru a oferi clientilor rezultate eficiente intr-un timp scurt, serviciile noastre de seo sunt complexe, de la auditul si analiza site-ului, analiza si identificarea cuvintelor cheie pana la optimizarea link-urilor externe si copywriting pentru continut. Experienta, abilitatile tehnice si atentia sporita la detalii ne ajuta sa identificam rapid "acel ceva" care lipseste si sa ne construim strategia astfel incat clientul nostru sa isi atinga scopurile.