Google schimba afisarea URL-urilor in rezultatele cautarilor

20 aprilie 2015

Google a anuntat ca schimba modul de afisare al URL-urilor atunci cand utilizatorul foloseste telefonul mobil pentru a inregistra o cautare. Aceasta schimbare are rolul de a ajuta utilizatorii sa inteleaga mai rapid structura unui site. Google afiseaza numele real al site-ului si nu numele domeniului, asa cum aparea pana in prezent.

Cum afecteaza aceasta schimbare site-ul tau?

Desi structura URL-ului unui site sau a unei pagini era un element important pentru Google in ceea ce priveste optimizarea SEO, acum este un aspect esential in obtinerea unei bune pozitionari in motorul de cautare. Acest lucru inseamna ca antreprenorii online trebuie sa fie mult mai atenti atunci cand stabilesc numele afacerii lor.

              Inainte                                 Acum

domain_replacement_after domain_replacement_before
(Foto: Google Webmaster Center)

WordPress lanseaza versiunea 2.1 a WordPress SEO care va aduce imbunatatiri din punct de vedere al stabilirii unui nume pentru afacerea ta. Utilizatorii WordPress vor putea introduce numele site-ului si un nume pe care Google il va lua in considerare.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram