Contextul - viitorul motoarelor de cautare

11 mai 2015

Optimizarea SEO se dezvolta odata cu tehnologia si cu schimbarea modului in care utilizatorii folosesc Internetul. Cu toate ca utilizatorii inca acceseaza Internetul din browsere web (Chrome, Mozilla Firefox, Safari etc.), oamenii simt nevoie de a obtine rapid informatiile dorite. Acesta este primul element care contribuie la dezvoltarea atat de rapida a telefoanelor mobile si a optiunilor si aplicatiilor acestora. Oamenii utilizeaza smartphone-ul in scopuri diferite; de a interactiona cu prietenii prin social media, de a afla informatii despre vreme, de a utiliza harta virtuala atunci cand s-au ratacit sau doresc obtinerea unei alte rute. 

Viitorul Internetului si al motoarelor de cautare este contextul. Daca creezi continut important pentru vizitatorii site-ului tau, vei obtine un loc fruntas in rezultatele motoarelor de cautare. Cel mai mare motor de cautare, Google, adauga constant elemente noi care au rolul de a imbunatati calitatea continutului adaugat online.

Specialistii considera ca odata cu imbunatatirea continutului primelor pozitii care apar in rezultatele motoarelor de cautare, smartphone-urile si aplicatiile dezvoltate pentru acestea, vor deveni din ce in ce mai inteligente. Daca in trecut pentru a vedea cum va fi vremea in ziua urmatoare trebuia sa urmaresti stirile meteo sau sa citesti in ziarul local, in prezent exista o multime de aplicatii care iti ofera mult mai exact aceste detalii si anume pe ore si zile. In viitor, se preconizeaza ca astfel de aplicatii, nu doar ca iti vor oferi informatii despre vreme, dar in functie de datele obtinute, iti vor da alternative de activitati pe care ai putea sa le faci. De exemplu, daca este soare, aplicatia iti poate sugera sa mergi la strand sau la o plimbare cu bicicleta,  in schimb ce pe o vreme ploioasa, poti merge la premierea unui film sau la bowling.

De asemenea, reclamele vor fi in stransa legatura cu activitatile pe care le faci si cu locatia in care te afli. Daca in prezent trebuie sa introduci o cautare pentru a primi, de exemplu informatii despre cafenelele dintr-un oras pe care il vizitezi, in viitorul aplicatia pe care o utilizezi pentru a-ti monitoriza activitatea fizica, iti va oferi sugestii privind magazinele sportive din apropiere, restaurantele de unde iti poti cumpara o apa sau un suc.

 

 

 

 

 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram