Cei mai importanti factori care influenteaza pozitionarea site-ului in Google

2 februarie 2015

Toata lumea in jurul nostru vorbeste de SEO si de importanta unei pozitionari bune in rezultatele motoarelor de cautare si de beneficiile pe care ni le ofera. Dar atunci cand luam in calcul faptul ca Google foloseste aproximativ 200 de factori care contribuie la pozitionarea unui site in motorul de cautare, procesul devine din ce in ce mai greu de realizat. Vestea buna este ca dintre toti acesti factori, doar o parte sunt absolut necesari. Mai jos gasesti cei mai importanti factori care contribuie la obtinerea unei pozitionari bune in cel mai mare motor de cautare, Google:

 Adaugarea cuvintelor cheie in titluri si descrieri - rolul introducerii cuvintelor cheie in titluri si descrieri meta il ajuta pe vizitator sa gaseasca mai rapid informatiile dorite. In plus, este un factor important pentru Google deoarece ii arata exact motorului de cautare care este subiectul discutat si ce cuvinte trebuie sa ia in considerare in stabilirea pozitionarii in rezultatele acestuia.
Lungimea continutului - pentru a elimina spam-urile, Google ia in serios lungimea continutului. Atunci cand un vizitator acceseaza site-ul tau, acesta vrea sa afle cat mai multe lucruri, iar un articol bine documentat sau o descriere amanuntita a produselor este esential pentru Google.
Viteza de incarcare a paginii - cu cat site-ul tau se incarca mai rapid, cu atat Google il va recompensa mai rapid cu o pozitionare mai buna atunci cand un utilizator inregistreaza o cautare.
Continutul duplicat - originalitatea si creativitatea sunt aptitudini apreciate de Google. Foloseste intotdeauna o modalitate orginala de a impartasi experientele sau cunostintele tale cu vizitatorii site-ului tau. Continutul identic este penalizat aspru de motorul de cautare.
Optimizarea imaginilor - titlul unei imagini este la fel de important ca titlul unui articol. Acesta trebuie sa contina cuvinte cheie relevante.
Adaugarea constanta a continutului - continutul este un element esential in dezvoltarea unei afaceri online, de la subiecul ales, pana la perioada dintre postari ese foarte importanta. Prin adaugarea constanta a continutului, site-ul tau va fii "mai bine vazut" de Google.
Optimizarea site-ului pentru telefonul mobil - comportamentul utilizatorilor se schimba odata cu dezvoltarea tehnologiei. Studiile arata ca aproximativ 50% dintre detinatorii unui smartphone cu acces la internet prefera sa inregistreze cautari pe Google sau alte motoare de cautare direct de pe telefonul mobil.
Layout prietenos - Google specifica intr-un document privind calitatea continutului ca "Layout-ul unei pagini de calitate face continutul mult mai vizibil".
Design-ul site-ului si numarul de pagini - pentru a obtine o pozitie cat mai buna in rezultatele motorului de cautare, site-ul trebuie sa fie foarte bine structurat, astfel incat utilizatorul sa gaseasca rapid informatiile dorite. Cu cat site-ul are mai multe pagini organizate in categorii si subcategorii, cu atat acesta va fi mai sor de recunoscut printre site-urile concurentei.
Canalul de YouTube - fiecare afacere trebuie sa fie prezenta in social media, iar YouTube, retea de video-sharing detinuta de Google este un instrument care nu trebuie sa lipseasca din strategia de marketing a afacerii tale.
Link-uri catre site-ul tau - paginile al caror link a fost inclus intr-o postare a unui specialist poate aparea rapid pe o pozitie mai buna in rezultatele motoarelor de cautare.

 

 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram