Cu siguranta ai auzit pana acum de AdSense, insa nu stii daca merita sa il incluzi in lista instrumentelor de publicitate pe care le folosesti sau nu. Specialistii in mediul online au pareri impartite in ceea ce priveste AdSense; unii sunt extrem de multumiti, in timp ce altii sunt complet nemultumiti de acest instrument. Un lucru este insa cert, desi AdSense este pe piata din anul 2003, este inca una dintre cele mai eficiente optiuni. Iata care sunt elemente pe care a bazez cand spun acest lucru:
1. Configurare usoara
Spre deosebire de alte companii care pune unele restrictii inainte de a aproba utilizarea serviciului (de exemplu un anumit nivel de trafic zilnic pe site), Google AdSense simplica acest proces. Utilizatorul trebuie sa se conecteze cu contul Google (sau sa creeze unul in cazul in care nu detin un astfel de cont) in AdSense, iar dupa ce Google a validat contul, poate incepe sa castige bani.
2. Numeroase optiuni de personalizare
Poti personaliza cu usurinta aspectul anunturilor pentru a te asigura ca se incadreaza in identitatea vizuala a site-ului. De asemenea, AdSense ofera multiple optiuni de personalizare a tipului de reclama, a dimensiunii acesteia si a locului in care reclamele vor fi afisate.
3. Rapoarte complexe
Rapoartele Google AdSense ofera o serie de optiuni care te ajuta sa optimizezi contul in functie de necesitati. Cu cat rapoartele sunt mai complexe, cu atat iti este mai usor sa dezvolti urmatoarea strategie.
4. Castiguri mari
Odata ce ai dezvoltat o strategie bine pusa la punct, profitul nu va intarzia sa apara. Poti castiga bani inca din prima zi de la adaugarea unei reclame pe site.
5. Contextual targeting
Google pune foarte mare accent pe calitatea continutului, lucru care se aplica si pentru utilizatorii AdSense. De aceea, optiunea de directionare in functie de continut (content targeting) este un element extrem de important.