Totul sau nimic: Devino câștigător în doar trei runde!

28 august 2017

Promovarea website-ului dvs. este adesea un joc de tipul câștigătorul ia totul. Acest lucru înseamnă că cel mai bine promovat website din domeniul în care activați va beneficia de cele mai bune rezultate și toate celelalte site-uri web vor primi mai puțin, indiferent cât de bune sunt acestea.
Să presupunem că cineva vrea să cumpere un telefon mobil de ultimă generație, nou. Persoana respectivă caută pe Google, aruncă o privire pe prima pagină de rezultate și apoi decide să cumpere un produs de pe unul dintre site-urile care se clasează pe primele poziții. Acest lucru înseamnă că un singur website va beneficia de această vânzare, iar celelalte website-uri vor pierde un client.

 

O mică schimbare poate face diferența

Cele menționate mai sus au o implicare importantă: trebuie să fiți promovați mai bine decât concurenții dvs. pentru a obține mai multe vânzări decât aceștia. Dacă faceți ceea ce trebuie pentru ca website-ul dumneavoastra  să fie cel ales de căutătorii de produse și servicii din gama celor comercializate / prestate, vânzările dvs. vor crește dramatic. Pentru aceasta, website-ul dumneavoastra  trebuie să supraviețuiască trei runde în lupta aprigă pentru clienți!

 

Runda 1: Alegeți cuvintele cheie potrivite

Promovarea afacerii dumneavoastra realizată online și care trebuie să fie mai bună decât cea a concurenței începe cu alegerea cuvintelor cheie potrivite. De exemplu, dacă direcționați cuvintele cheie care nu sunt folosite de persoanele care doresc să cumpere, atunci puteți obține o mulțime de vizitatori, dar nu și vânzări. Paginile dumneavoastra  web ar trebui să fie optimizate pentru cuvintele cheie care atrag persoanele care caută produsele și serviciile pe care le oferiți pe website-ul dvs. și care sunt gata să le cumpere.
Sistemele profesionale de generare a celor mai bune cuvinte cheie utilizate de specialiștii în domeniu îi vor ajuta pe aceștia să găsească cele mai bune cuvinte cheie pentru site-ul dvs. Bazați-vă pe experiența acestora și încheiați un parteneriat de succes în domeniul optimizării SEO și a promovării afacerii dumneavoastra  pentru a câștiga prima rundă a luptei.

 

Runda 2: Obțineți un loc de cinste pe prima pagină de rezultate

Desigur, este important să direcționați cuvintele cheie potrivite pentru aceasta. Cu toate acestea, site-ul dvs. trebuie să fie, de asemenea, găsit pe prima pagină de rezultate returnate de motoare de căutare autoritare precum Google, Yahoo și Bing pentru a atrage clienți cu potențial de cumpărare. Majoritatea oamenilor aruncă o privire numai pe prima pagină a rezultatelor. Dacă site-ul dvs. nu poate fi găsit acolo, atunci potențialii cumpărători nu vor deveni clienții dvs.
Bazați-vă pe specialiști pentru a vă optimiza site-ul, astfel încât acesta să fie afișat pe prima pagină de rezultate pentru cuvintele dvs. cheie. Acest lucru este crucial dacă doriți să obțineți o creștere a vânzărilor în viitorul apropiat.

 

Runda 3: Creați un site web convingător

Nu este suficient să apăreți pe prima pagină a rezultatelor motorului de căutare. Site-ul dvs. trebuie să fie, de asemenea, unul convingător. Acesta ar trebui să ofere clientului ceea ce caută, ar trebui să aibă un design profesional și ar trebui să facă cât mai ușoară procedura de cumpărare pentru acesta.
Acesta este motivul pentru care este atât de important să lucrați la îmbunătățirea ratei de conversie a paginilor dumneavoastra  web. Îmbunătățind rata de conversie, puteți genera mai mulți bani. Un website de încredere și profesional, cu o rată de conversie bună, are și efecte secundare pozitive. Clienții dvs. vor rămâne mai mult timp alături de compania dvs. și pentru viitoarele achiziții.

 

Ați câștigat!

Dacă ați trecut de cele trei runde de optimizare și promovare a website-ului dvs., ați câștigat lupta! Clienții vă aparțin și trebuie să le oferiți în continuare ceea ce au nevoie!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram