O poziționare neperformantă determină pierderea traficului, iar în momentul în care clienții potențiali nu mai ajung pe site-ul tău, vânzările au de suferit. În același timp, neglijarea unor acțiuni SEO concrete este favorabilă pentru competitori care vor atrage cotele de piață pe care le pierzi.
Este recomandată o auditare regulată pentru a identifica prompt orice oportunități de creștere și pentru a remedia problemele care se ivesc odată cu schimbările de algoritmi lansate de motoarele de căutare.
Am organizat cele peste 50 de elemente pe care le analizăm în două categorii complexe. Astfel reușim să obținem o perspectivă obiectivă a „stării online de sănătate” a afacerii tale. Cele două direcții majore de analiză sunt: analiza tehnică și analiza de conținut.
Ce verificăm în cadrul analizei tehnice?
Elementele principale de analiză țin de:
Rezultatele analizelor vor fi cuprinse într-un raport complet alături de sugestii pentru remedierea problemelor sau pentru îmbunătățirea situației analizate.
Ce urmărim în analiza de conținut?
Aceste elemente substanțiale precum și o serie de alți indicatori calitativi sunt incluși într-un raport complex care cuprinde, pentru fiecare problemă identificată, un set concret de măsuri care pot fi aplicate.
Propunem o analiză complexă a unor elemente esențiale de sănătate a site-urilor. Abordăm personalizat fiecare audit în funcție de tipul și de nevoile site-ului analizat și depunem o muncă susținută de colectare, centralizare și analiză a datelor astfel încât, la final să venim cu un raport pertinent pentru client și pentru afacerea sa.
Mai mult, pe lângă identificarea problemelor, propunem un set de acțiuni care pot fi luate pentru remediere.